sâmbătă, 26 septembrie 2009


Florena e o fetita ca oricare alta.

O fetita noua intr-un oras ruinat,

O fetita cuminte intr-un judet pervers,

O fetita pura intr-o tara perfida

si sufera!


Ca i-au furat...idealul.

Ca i-au ranit...amorul.

Ca i-au lovit...crezul.


Si de ceva vreme incoace, de anul trecut, de cand am auzit "Ce, timpul e dator cuiva?" ma tot gandesc la timp...si spatiu! Daca timpul nu se repeta, spatiul ramane mult timp acelasi...intr-o zi, in curtea spitalului mi-a trecut prin cap ideea ca banca pe care stau eu cunoaste milioane de povesti, triste sau vesele, placute sau neplacute, moarte si viata, iubire si nepasare...banca aceea stia si povestea mea...i-am spus-o fara sa-mi doresc sa o afle...i-am spus-o alteia, dar banca nu are degete de acoperit urechile...

Si locuri stau martore timpului...

Si locuri stiu povestea tuturor...

Si locuri nasc trecut de timp pierdut...

Si locuri pun pecetea pe secret...

Si locuri vin si locuri trec...din timp in timp se si petrec!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu