luni, 14 septembrie 2009

pzds(prima zi de scoala)


In prima zi de scoala am fost la balci, la Titu, cu trenul...personal. Si cu patru gagici fara bilet. Vine "nasha", eu ma sperii desi eram singra cu bilet...fetele tocmai se intorceau de la tigara, intra ditamai femeia, cu un ruj rosu, strident din cale-afara si spune: Hei fetito nu stii ca nu ai voie sa fumezi? Daca iti dau 5 milioane amenda? Scrie si pe bilet ca fumatul este interzis!", noi toate zambeam...bine ca scrie pe bilet...ea nu are asa ceva...la care "nasha" continua " Nu e pacat de fata asta a ta asa frumoasa?". Dau fetele acolo ce era de dat si apae papitoiul numarul 1, un tip pe care nu am vrut sa-l primim cu noi in compartiment de teama. Totdrumul a facut mima la geam, desi putea sa mearga in alt compartiment, sa stea si el linistit, dar nu a vrut si pace.

Apoi balciul propriu-zis mi-a amintit de copilaria la tara, de momentele petrecute alaturi de ceilalti, de trecerea necontenita a timpul...mi-a amintit ca am crescut, ca nu ma mai pot ascunde, ca e necesar sa iau decizii si ca mai am un singur an de scoala, alaturi de zapacitele astea care-mi sunt atat de dragi.

Drumul spre casa a fost o cursa contra cronometru...dar am ajus cu bine, impreuna.
P.S.: Elly o sa-si i aun tren, sa merem la mare cu el.("hai fetelor la mare cu trenul meu, e la linia 2")

2 comentarii:

  1. esti nenuuuna =))
    pacat de fata mea asta frumoasa =))
    o sa public si eu o postare despre ziua de ieri =))
    a fost prea tare =))


    apropo..Elly o sa'si ia si tren,o sa aibe facultatea ei,spitalu ei,ca doar e Elly =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ziua asta n-o s-o uiti ever si, crede-ma ca nu-ti vei dori s-o faci. Datorita ei si a altor cateva, vei zambi doar amintindu-ti, fara a face vreu mare efort.

    RăspundețiȘtergere