joi, 6 mai 2010

Ieri am avut proba practică la atestatul de competențe profesionale. A fost greu, am muncit mult fiindcă nu mă așteptam să fie atâtea de făcut, inclusiv ai meu au decupat, lipit, colorat, sculptat păpuși și le sunt recunoscătoare. Activitatea a fost foarte obositoare, au apărut tot felul de noutăți, copiii nu mai tăceau, a trebuit să fac o scenă și apoi să le spun că nu mai pot vorbi...apoi nu mi-a mers sunetul la boxe și a trebuit în timp ce mânuiam niște păpuși, să citesc și povestea, pe roluri, dar am fost norocoasă fiindcă doi colegi s-au ocupat de păpușile pe care nu le puteam utiliza eu fiindcă aveam o mână ocupată cu mouseul...o aventură ce să mai! Dar la final am fost fericită și sper ca demersul meu să fie folositor celor mici fiindcă merită să crească frumos într-o lume atât de murdară, care se murdărește pe zi ce trece mai mult și mai mult...
Toată stima și tot respectul meu pentru toți educatorii din lume, de la educatoare la profesori, buni sau răi, corecți sau nu...cu toane sau fără...pentru toată răbdarea de care dau dovadă, pe care eu nu o am. Nu cred că aș putea să fac asemenea eforturi zilnic...

4 comentarii:

  1. si eu spuneam acelasi lucru acum 2 ani, dar ajungi sa nu poti fara...

    RăspundețiȘtergere
  2. super. nu am fost acolo..fiindca in acelasi timp aveam si eu proba, insa..daca Domnul Comsa te`a laudat...:)
    bravo

    RăspundețiȘtergere