marți, 11 mai 2010

Leapșa







Leapșa de la Adriana și o transmit tuturor celor care vor să scrie...
 



Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanță în...2009 când am cunoscut oameni minunați, mi-a cântat Emeric Imre ”nebunul...”, m-am îndrăgostit și am tocit ,,poteca” spre Fiord.

Cel mai de preț lucru pe care îl am este...viața.

Îmi bate tare inima atunci când...îl văd pe unul anume.

Când sunt supărată, întotdeauna...plâng și îmi fac teoria chibritului.

Când mă îndrăgostesc...plutesc într-o reverie infinită.

Cea mai fericită am fost atunci când...am descoperit teatrul și simultan pe mine.

Nu spun niciodată NU propunerii de a...cunoaște oameni.

Prietenii spun despre mine că sunt...o proastă și celelalte...și cât mi-aș dori să fiu tot ce spun ei că sunt.

Dacă ziua de mâine n-ar exista,azi aș... spune tot ce simt, aș plânge, aș râde, aș pleca fără destinație cu primul tren, aș alerga într-o rochie vaporoasă printre fântânile din Sibiu, aș viziona un spectacol, deja nu mai am timp să mai fac și altceva.

Cel mai tare mă enervez atunci când...mi se interpretează cuvintele.

Am emoții atunci când trebuie să...fiu perfectă și când iubesc.

Cel mai mult mă mândresc cu...experiența infimă acumulată de la mine și din studii.

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost...că sunt femeie și o să pot fi mamă.

Nu aș renunța niciodată la...încrederea că există o soluție.

Cel mai bun prieten este...care îți spune și când este bine și când e rău, dar te lasă și să înveți singur.

O zi este perfectă atunci când...sunt înconjurată de fericire, iubire și pace.

Un comentariu:

  1. Ma gandeam, linia: "Cel mai de preț lucru pe care îl am este...viața." e steaua in jurul careia graviteaza celelalte linii din postul asta, asa, intr-o spirala infinita.

    RăspundețiȘtergere