luni, 22 martie 2010

Dragi cunoscuți,


Acum un an, pe vremea aceasta, număram buchete de flori și mă gândeam la petrecerea de majorat, care tocmai trecuse.
Azi mă gândesc îngrozită că a mai trecut un an, că anul care a trecut a fost plin, că am evoluat mult, foarte mult, dar că acum, spre final, am pierdut mult din ceea ce obținusem, dar a trecut și simt că azi, în clipa în care scriu, ceva se mișcă și o să înceapă totul-totul să urce.
Am tras linie și am adunat. Mi-am dat seama că tot ce am mai frumos sunt toți oamenii care au trecut prin viața mea, fiindcă de la fiecare am luat câte ceva și am învățat. asta-i cel mai important, să-nvăț câte ceva de la fiecare.

P.S.: Mulțumesc tuturor oamenilor de la care am învățat câte ceva despre viață! Timpul oricum nu se oprește, măcar să treacă în folosul nostru...

Un comentariu: