joi, 19 noiembrie 2009

Pe tipul frumos din Fiord îl cheamă Andrei, cu siguranță îl cheamă Andrei! Dacă nu-l cheamă Andrei mi-e totuna...el e Andrei, are stil, zâmbește frumos și bea vin când e îmbrăcat în costum și bere când nu! Andrei ăsta e din altă lume și cunoaște atâta lume...Andrei ăsta m-a văzut plângând de drag de teatru și mâncând ciocolată ca un copil...vara îi e frig...e un specimen...de 3 ori iar de 2 aproape la fel l-am văzut...și nu, nu-l iubesc pe Andrei doar că mi se pare interesant și sunt tare curioasă cine e. Vreau să văd dacă e chiar atât de frumos pe cât pare ieșit din poveștile lui Caragiale!

3 comentarii:

  1. trebuie sa vad si eu acest "personaj" :>:)):P
    app mi-e foarte dor de tine:((
    inca lucrez la cercei,trebuie sa fie cat se poate de frumosi,la fel ca iubita mea:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Nu e de ratat! Poate îl prindem într-o zi la teatru...sau la Fiord...

    RăspundețiȘtergere