marți, 3 noiembrie 2009

Scannerul meu induplecabil

Am fost înzestrată fără voie cu un scanner. O idioțenie care nu-mi dă voie să privesc firesc un om, să îl descopăr treptat. Mă surprind uneori mergând pe stradă și gândindu-mă ce probleme are femeia aia de își ascunde frumusețea sau de privește în gol...e imposibil să nu privesc un om și să nu îmi fac 1000 de scenarii ale traumelor sale și culmea este că e patologică toată treab afiindcă mă întorc acasă și mă gândesc în continuare la persoana care mi-a atras atenția. Azi de dimineață a fost o chestie penibilă foarte...s-a urcat unuț în autobuz și eu aveam o reprezentare despre un tip și la un moment dat am crezut ca e el...și am stat cu ochii pe om tot drumul...ce și-o fi zis? Nu mă interesează, eu trebuia să asemăn niște sentimente unui om și doar cu un singur reper...locul unde locuiește. Omul nu era cel pe care îl căutam..sau mă rog, așa cred.
De multe ori m-am înșelat în privința oamenilor...pe cei de proastă calitate îi iert ușor și uneori ceilalți îmi arată că detin ceva informație...
P.S.:Bravo unei persoane care a arătat cât e de puternică!

14 comentarii:

  1. cu totii ne inselam in privinta oamenilor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost puternica si curajoasa dupa cum toate mi-ati spus,dar nu am fost apreciata de cine imi doaream cu adevarat :)
    Multumesc Cata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu știu Răzvan dacă nu cumva noi suntemm vinovați pentru ceea ce ni se întâmplă. Am scris zilele trecute un blog despre iluziile pe care ni le formăm...nu am avut curaj să îl postez...stă acolo în cutie ca și altele.

    Bita știi care a fost părerea mea pe baza a ceea ce știam, oricum repet, jos pălăria!

    RăspundețiȘtergere
  4. I-am zis si lui...toti suntem prosti la un momentdat,dar nu multi au curajul sa recunoasca asta :).
    Multumesc maa >:D<
    Imi dai atata curaj si incredere ... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Cata, nu cred ca-ti dai seama ce spui. :)

    Anonim :),
    de unde stii ca nu ai fost apreciata?

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă doar crezi, e foarte bine...cred acesta generează o incertitudine! Mi se pare ciudată toată conversația asta pe blog, am fost martoră cândva la niște scandaluri...mă rog, nu e cazul...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred ca am fost apreciata...asta reiese din comportamentul lui ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă înnebuniți!!!
    P.S.: Nu că nu aș fi...(e secretul nostru)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cata, sunt convins ca nu iti dai seama ce spui, asta e o certitudine :)

    "Mi se pare ciudată toată conversația asta pe blog, am fost martoră cândva la niște scandaluri...mă rog, nu e cazul...", huh? nu inteleg...

    Anonim, comportamentul este unul, sinele interior... este cu totul altul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai si pe mine cu ce ma ajuta asta?
    Oricum,comporatmentul trebuie sa fie un rezultat al sinelui interior ,iar in cazul meu nu a fost niciun rezultat :)

    Cata,noi nu ne certam,stai linistita,de data asta nu mai asisti la "niste certuri".Ne dam cu parerea.Si ii cam dau dreptate lui Razvan in cazul asta.Chiar are dreptate :)
    Defapt nu noi ne inselam in privinta oamenilor,ei ne insela pe noi,fara ca noi sa nu ne dam seama. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu vorbeam în general și voi v-ați trecut la particular domnilor, ce-ar fi să vă rezolvați unele și altele la separeu?
    să te lămuresc Răzvan, am asistat la multe certuri pe bloguri și mi se pare penibil, intenționam să vă anunț că nu sunt dispusă, în cazul în care se face urât...
    am scris comentariul și nu mi-am dat seama că nu sunt logată, posesoarea blogului:P

    RăspundețiȘtergere
  12. da' nu se intampla nimic urat, nu ne certam :) ai scris despre ceva si noi doar am comentat, destul de dragut, spun eu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am afirmat că se întâmplă ci că nu aș vrea să se întâmple...am traume pe chestia aceasta, pentru că pe celălalt blog mi s-a întâmpla să fac doi oameni să se certe, fără cea mai mică intenție.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si chiar daca ne-am certa...cearta nu ar fii cauzata de tine :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere