miercuri, 3 februarie 2010

Am dormit, am dormit, am dormit...
Acum e vremea să mă trezesc și conotativ și denotativ, să-mi împărtășesc din mine câte puțin și să-mi respect promisiunea.
 Așadar, cele 10 lucruri la care țin, de care nu m-aș despărți, care îmi ghidează viața, momentan, sunt:
- acordă atenție oricărui lucru/eveniment din jurul tău, nu se știe niciodată când ai nevoie de experiența respectivă;
- ține minte că fiecare gest, fiecare vorbă, fiecare gând al tău, influențează într-un anumit moment, într-un anume fel, viața altcuiva la fel cum o influențează și pe a ta;
- ai răbdare, vei primi exact atunc când ai nevoie și când nu te aștepți, altfel cum ai putea aprecia?
- iubește-i și respectă-i pe oameni așa cum sunt, uneori nu e vina lor că  așa au crescut și tu nu ai dreptul să arunci prima piatră;
- învață autentic și just ce înseamnă moral/valoare/ideal;
- nu uita că din familie ai plecat, că ești ceea ce ești și datorită lor, respectă-i;
- urmează-ți drumul fără să te temi că altcineva are să te abată...fiecare are de îndeplinit ceva;
- ai încredre în tine și în ceea ce poți;
- dacă poți, ajută, dacă nu, nu face rău;
- lasă ușa  deschisă pentru orice și oricine.

Aici mă opresc, fiindcă nu am voie decât  10 lucrușoare...ordinea este irelevantă, de-aia nici nu le-am numerotat.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai odihnit si te simti mai bine, multumesc ca te-ai tinut de promisiune. Pot sa spun ca ma simt mandra ca am cunoscut (chiar si virtual) un om care face parte dintre acei putini, dintre acei oameni care se ridica deasupra peisajului stupid, ilogic, vulgar al Romaniei de azi. Exercitiul asta mi-a dovedit inca o daca ca exista oameni mari care merita tot respectul si prietenia mea. Pentru oamenii ca voi, in fata carora nu mai am ce comenta, ci doar asculta si intelege, merita sa lupti, sa ajuti, sa alergi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nasturash, oamenii sunt oameni cu bune și cu rele...și să știi că nimic nu e întâmplător;), ne adunăm noi cu un scop...

    RăspundețiȘtergere