joi, 4 februarie 2010

De ceva vreme-ncoace mi s-au stricat din nou cuvintele...gândesc într-un vid fabulos, nu pot să coc nimic și dorm degeaba...nici de ciocolată nu-mi mai arde. Simt așa cum sunt secătuită de energie deși nu o cheltui pe nimic concret...stau și mă gândesc și uit să nu mă mai gândesc. De ce floarea aia e galbenă și nu verde, dacă îmi pierd 3 ani din viață, dacă nu e bine, dacă nu e rău, de ce așa și nu invers...pentru că pai de-aia...
vacanța s-a terminat și la ora asta mă milogesc de mama să iasă 10 minute cu mine din casă fiindcă mă sufocă pereții asemeni unei perne mari și grele...care naște vid între ea și ceea ce atinge...și dacă nu am trăi în porcăria asta de lume, acum aș pleca singură, de nebună, pe străzi...să văd și să simt...

3 comentarii:

  1. iubita mea,unele stari sunt ca o cadere intr-un gol aparent fara fund:| o sa-ti revii,am incredere,si o sa devii un om mai intelept cu un centimetru dupa asta;):))
    NICIODATA sa nu uiti cat de mult pot eu sa te iubesc!NICIODATA!>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bbi..cum s n-ai chef de ciocolata? e grav sa stii daca n-ai chef de ciocolata...io as manca niste inghetzata..dar tinand cont ca e 1:05...
    anyway ne vedem la scoala...looooove xx

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu cum e, de multe ori mi se intampla asta in vacante, dar nu stiu de ce, ba mint:D stiu de ce, vacanta asta nu am mai avut aceeasi stare, chiar mi-as dori sa mai dureze inca o saptamana. Anycase, a trecut, cum o sa vina scoala o sa spui ca ce bine era in vacanta, mai mult ca sigur.:D Acum eu zic sa suni tu frumos pe cineva, ca inca se pune vacanta pt ca e vineri, si sa-l(sa o) inviti acasa si stati o zi degeaba impreuna sau iesi in oras cu cineva si stati mult. Iti spun eu sigur ca functioneaza, ai nevoie doar de putina companie si de ce nu?, si de niste ciocolata si totul o sa fie perfect.
    Eu te pupa si iti doreste sa iesi cat mai repede din stare asta:)

    RăspundețiȘtergere