marți, 2 februarie 2010

Fiecare...cu ce n-are

Am o vagă senzație de deja-vu...la începutul vacanței cineva se găsește ba să-mi blocheze contul de yahoo(asta s-a întâmplat data trecută), ba să îmi schimbe parola ambelor id-uri. Scopul și durata? Habar n-am! Poate că sunt eu vreo vedetă sau vreo persoană periculoasă și în clipa aceasta nu realizez deoarece am o pană de memorie...
Ei bine fiecare cu bucățica lui de inteligență și cu neuronii din ne-dotare...
Bina că vacanța următoare este abia peste 2 luni...

P.S.: Dacă nu ai, nu încerca să demonstrezi acest fapt, poate oamenii nu-și vor da seama...
P.S.S: La creier mă refeream...

Un comentariu:

  1. Poate ca esti o vedeta ori o persoana periculoasa dar pe scenele anumitor persoane. Poate ca pe o scena apari ca un personaj principal, negativ sau pozitiv, care pune toate celelalte personaje in umbra, iar pe alta apari ca un simplu personaj insignifiant care doar trage cortina sau face ca doua frunze moarte sa zboare in trecerea ta grabita spre mai departe. Poate ca ar trebui sa ma culc pentru ca nu mai vad clar ce scriu :). Mi-a placut cuvantul repetat mai jos (de mine, "poate") si aparut de doua ori in postul tau si m-am legat de el. Poate ca secunda(o simpla secunda cu un continut finit de evenimente fizice) in care postez comentariul se repeta mereu si mereu si mereu...eh, acum e umpluta cu commentariul de fata. Multumesc secundei pentru ca a fost atat de buna si mi s-a oferit.

    RăspundețiȘtergere