vineri, 5 februarie 2010

Și alții...

Sunt atât de ciudată și totuși mă integrez atât de ușor...mă încred în prima impresie dar accept că pot greși, că nimeni nu e atât de bun sau rău pe cât pare, totuși, de fiecare dată când am simțit pe cineva aproape, s-a legat o prietenie la nivel straniu de înalt.
Vrând-nevrând eu, sau ei, există persoane care ajung din prima linie la ”și alții”, iar persoane care fac tocmai invers...probabil și eu mă perind între first și  ”și alții”, pare a fi încă o lege nescrisă a firii...

5 comentarii:

  1. In postul "Judecata...Si apoi" s-a inteles ca ai participat la o olimpiada, iar in commentul pe care l-am dat pe blogul lui Razvan m-ai corectat pentru ca am facut o greseala de gramatica. Cred ca, citez: "iar persoane care face tocmai invers" spune foarte multe. Cratimele se invata cred prin clasa a V-a, iar acordul subiectului cu predicatul in clasa I.

    Ai grija de tine si roaga-i pe profii de olimpiada sa aprofundeze.
    Cred ca respectiva greseala nu este datorita unui pahar de apa ce ti-a cazut pe tastatura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ai sa-l aprobi...Mai bine sa stii chestii de baza decat 8-uri in baza :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu esti ciudata:-W esti pur si simplu..TU!si asta te face unica,speciala&co.:X
    toti avem un cod de bare al nostru,numai si numai al nostru,si uneori poate ca liniile noastre nu se vor potrivi perfect cu spatiile altuia,dar...nu-i nimic :D ne vom stradui,vom munci,vom intelege:D;;)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc!
    Am învățat că trebuie să recitesc ceea ce scriu fiindcă inevitabil apar erori...
    P.S.: Onoarea se datorează IP-ului;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca Viorel/Vasile/Vicentiu/Veronica Icsulescu asta vrea sa se bage in seama cu tine :))))))))))))))))
    Intrati si la mine sa-mi faceti trafic :)))))))

    RăspundețiȘtergere