luni, 5 octombrie 2009

.

De cand am inceput sa cresc ma cert cu mama pe tema bagat bani in buzunarele medicilor si altora ca ei.
Ei bine nu spune nimeni sa nu-i faci un cadou sau ceva de genul...ma rog, de placere dar si asta doar daca insisti...nu stiu, nu vreau sa fiu absurda, stiu ca au salariile mici dar atunci trebuia sa faca alta facultate...ca un om care a terminat medicina e destul de inteligent incat sa faca orice altceva. Intotdeauna am crezut ca meseriile de medic, profesor, preot, se fac din pasiune, nu pentru castig...asadar daca asta iti doresti asuma-ti consecintele dar fa-ti treaba bine. Am rabufnit fiindca e a2a oara intr-o luna cand un medic nu se ocupa de un pacient cunoscut mie pentru ca nu are cum sa-l plateasca...cum adica nu-l plateste? Pai el pt ce ia salariu? Pt ce opresc bani din salariile celor care lucreaza? Pt ce??? Si vina este a noastra fiindca-i incurajam...daca nu ar mai da nimeni bani, nu ar mai avea tupeul sa ceara...si iar puteti spune ca sunt absurda fiindca omul da bani din disperare si bla, bla, bla...dar din disperare as face eu un circ monstruos si un mare tam-tam.
Si mama spune ca da si ce vreau sa lasam oamenii sa moara? Nu, nu vreau sa moar aniciun om care mai are o sansa...doar ca in clipa in care omul are o sansa si medicul e I-DI-OT atunci tot moare fiindca maria sa medicul a asteptat bani si a ratat clipa in care-l putea salva...indignarea mea a depasit orice grad de suportabilitate.
P.S.: am vazut si medici care nu accepta nici macar o floare...si ei da, se numesc medici, ceilalti...sa se apuce de altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu