marți, 27 octombrie 2009

CamPanie...electorală

Să delimităm conceptele (că așa am învățat 4 ani lungi și grei):
Paniu/panie=adjectiv folosit de bunica mea pentru a exprima nebunia/prostia/ignoranța
Construcția deosebită în titlu semnifică în traducere liberă că toată tevatura electorală este cam panie.
Să nu credeți că eu am o problemă nervoasă sau că mă deranjează modul unor indivizi de a se evidenția în societatea aceasta decăzută. Departe de mine dorința aceasta josnică ;))
Plecând pe firul de pânză de păianjen al istoriei contemporane, aflați că ieri mă duceam liniștită la școală cu un ”chiloțel”(adică microbuz în limbajul clasei a 12-a B de la Cantacuzino). Eu în situația dată ori ascult ce vorbesc ceilalți călători (pentru amuzament, nu de curioasă), ori privesc oamenii grăbiți de pe stradă. În ziua aceea am ales a II-a variantă și nu am regretat=)): din curtea unei autogari ieșea țanțoș ca un cocoș un microbuz roșu, roșu; uitându-mă mai atent observ cărui fapt se datorează culoarea fierbine, tot microbuzul era acoperit cu afișe electorale, autocolante fraților, și geamurile...doar parbrizul din față scăpase de asemenea tratament josnic. După ce am râs copios, atrăgând NEvoit atenția celorlalți călători, m-am gândit serios la consecințele catastrofale:
- simpatizanții altor formațiuni politice pot intra în colaps sau și mai rău, pot suferi un atac de furie;
- femeile care-l simpatizează pe individ pot face adevărate crize de isterie, pot divorța chiar de soții lor cocoși de dragul altui moș, așadar oameni buni, dacă nevestele vin acasă cu chef de ”harță”, este din cauza elementului masculin atât de evident;
- să ne amintim de terapia culorilor, citeam undeva că un om care o fost lăsat într-o cameră cu lumină roșie a făcut infarct...așadar cardiacii pot suferi un atac de cord;

Nu pot...NU mai POT să suport!!!
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu