duminică, 4 octombrie 2009

Cand se intrece limita...

Dormeam...suna telefonul...nu stiu, cine stie, poate e el fiindca i-am dat mesaj si nu are credit, ma suna de undeva...raspund:
- Alo, ce faci(si-mi spune prenumele)?
- Bine, dormeam, dar cine esti, ce vrei si de unde ai numarul meu de telefon?
- Un baiat.
- Atunci mai Baiatule, tocmai m-ai trezit...
Si-a cerut scuze dar degeaba...dupa ce ca adorm destul de greu si daca ma trezesc nu reusesc sa ma intorc in vis...
A doua zi mesaje...stres, stres, stres...are numarul de la un cunoscut, necunoscut de-al meu!
Pana la urma sun pe cineva sa aflu ce si cum...cine e "trezitorul stresant", aflu si decid ca e cazul sa termine fiindca deja jocul nu mai are reguli de bun-simt si se exagereaza cu intimitatea...omul ala imi vorbea ca si cum m-ar fi cunoscut de o vesnicie si ceva.
Pana la urma vine ideea salvatoare, ca doar un barbat stie cum se scapa de alt barbat.
Zis si facut! Aplic eu tot ce mi s-a spus, asta dupa ce am fost nepoliticoasa, nesimtita si multe altele si...a tinut exact o zi, desi nu-i raspund la telefon si mesaje, omul insista, ma suna cu inversunare fiindca, spune el, a luat numarul meu din greseala si sigur e mana destinului...
OH, DA! Asadar omu-i disperat...si s-a suparat cand i-am afirmat!

Un comentariu:

  1. =))
    Stiu cum e sa te streseze cineva :|
    Mi se intampla des :))
    Dar diferenta e ca eu stiu cine :))

    RăspundețiȘtergere