luni, 26 octombrie 2009

Fascinația umană

Oamenii sunt sursă nesecată de mister. Sărind peste weekend, de asta mă ocup în partea a2a din Sibiu, am să scriu despre ceea ce azi m-a surprins fantastic: o profesoară și paralela între doi artiști plastici.
Avem în școală o profesoară valoroasă pe care nu o respectă nimeni...poate că este puțin introvertită, își iese din fire câteodată și mai are câteva chestii, de aceea a fost catalogată drept ciudată. Mă rog, ficare cum reușește să o vadă! Ei bine astăzi am vorbit cu profa aceasta, care mie mi se pare o enciclopedie, despre literatura rusă și mai ales despre Bulgakov și faimoasa lui carte ”Maestrul și Margareta”. Mă rog...nu e prima dată când vorbesc chestii de genul cu dânsa...uimirea mi-a fost mare în clipa în care mi-a spus că o să-și învețe copilul ceva...nu m-aș fi gândit în veci că ar vrea un copil...
Apoi am plecat la o chestie despre artele plastice și mi-a fost dat să văd doi oameni cu aceeași meserie, fiind opuși. Ambii artiști plastici. Diferența dintre ei era starea, unul boem, celălalt familist...li se citea pe față neplăcerea reciprocă...cât de interesant a fost să îi studiez...
Și pentru că în timp ce scriam postul mi-au mai fost date două motive umane, m-am gandit să declar ziua de azi ”ziua oamnenilor”.
Un tip din licem m-a uimit, s-a jucat cu mintea mea și nu mi-am dat seama decât foarte puțin că plănuiește ceva, dar nu ce...
Si acum să scriu despre un mister pe care îl aflu puțin câte puțin...pentru că i-am spus că mp uimește și cred că acum mă lasă să-i aflu din mistere...cu toată intenția...dar extratextul?

Un comentariu: