miercuri, 7 octombrie 2009

Sunt cumva in Raid?

Este fenomenal cum numerele mele de telefon ajung la diversi indivizi...saptamana trecuta ma suna Vali pe Cosmote...dar e putin educat, suna cu numar, stie cine sunt, ma rog, din auzite...am povestit despre asta anterior. Azi, surpriza, suna Gigi domnule care vrea cu Oana...ori eu de Oana n-am niciun pic. Asta suna pe Vodafone, cu Nr privat si imi spune ca vrea ”sa ne frecam”(oh Doamne) ca mi-a dat bani azi...sa ma duc la el sau sa-i inapoiez banii. Eu ca nu sunt Oana, el ca a vorbit cu mine si ca sunt ... ma rog... m-a jignit grandios. Eu ii inchid, el suna...eu ii resping...el suna. Dambovitean nu e...dupa accent e ardelean...sau banatean...daca unul din Timisoara are o legatura cu aceste evenimente il strang de gat...
Se pare ca astazi este ziua telefoanelor private...fetele i-au sunat pe cei de la matrimoniale...Gigi s-a gandit ca ar fi cazul sa nu raman fara companie nocturna!
OMG, ce-am facut ca sa merit asta?

4 comentarii:

  1. Nu pot sa-ti zic daca esti in Raid sau nu, dar nu te-as sfatui niciodata sa-ti dai anuntul pe acolo :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci daca cine zici tu din Timisoara are ceva de-a face cu asta a incurcat-o rau!Da' rau de tot,nu asa jucarie!Si eu o sa fiu sustinatoarea ta nr.1!
    Imi pare rau de tine...Cel mai eficient ar fi sa-ti arunci toate telefoanele intr-un rau.Scapi mai ieftin,nu stiu,zic si eu...:D
    Nu ai facut nimic-luna e de vina,ca zilele astea toata lumea a fost asa,mai extraterestra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nu, am vazut de l avoi ce si cum sunt cei care-si pun anunt in ziar...
    Adriana sper sa nu fie cine credem noi fiindca asta chiar intrece orice limita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciudaţi dintr-ăştia găseşti pe toate drumurile. Atâta timp cât nu te "hărţuiesc" mai mult decât poţi să suporţi, o veni şi vremea când ai să râzi de astfel de episoade.

    RăspundețiȘtergere