duminică, 3 ianuarie 2010

2009

N-am mai scris de anul trecut...un an care a trecut frumos, cu schimbări, cu înlesniri, cu iubire și dezamăgire...cu apariții controversate și cu hotărâri cu H, cum ar spune un prieten. E ciudată trecerea asta prin viață și mai ciudat e că eu mă tot gândesc și tot despic firul în miliarde și uite așa gândesc prea mult cum spunea un alt prieten.
2009 a fost un an...a fost anul, dacă realizările din 2009 s-ar propaga și in 2010...Marin Preda ar mai scrie un volum...la feminin. Nu sunt contabil și de bilanț nu știu decât într-un sens literar...Bibi sigur știe mai multe.
Anul trecut m-am îndrăgostit, m-am apropiat mai tare de colege, mi-am făcut prieteni noi, am ales Cluj, am scris, am cunoscut-o pe Nati, mi-a cântat Imi ”Nebunul de alb„ și m-am jelit, am petrecut o săptămână la casa Rațiu de la Turda, am revăzut-o pe Adina, am elucidat mistere evidente=)), mi-am făcut un locușor după sufletul meu de copil visător, mi-am dat seama că nu pot fără Mary și fără Bibi și fără Madu și fără TEATRU!

Un comentariu:

  1. :))
    Mi-am adus aminte de o faza de la revelian.
    M-a intrebat cineva (nu mai stiu cine) "Unde e Catalina?" si ii zic eu "La teatru" :)) si tu te-ai suparat pe mine.

    RăspundețiȘtergere