joi, 21 ianuarie 2010

Întotdeauna mi-am dorit un frate mai mare. Cineva, undeva știe exact de ce nu s-a întâmplat să-l am. Cu toate acestea, există o persoană făcută exact după același calapod cu mine. Gândim la fel, spunem aceleași chestii, simultan, simțim la fel, ne tachinăm teribil și știm exact ce-l deranjează pe celălalt. Nu-mi amintesc exact ziua în care ne-am cunoscut, știu doar că din primul moment am simțit că o să ajungem buni prieteni fiindcă ochii persoanelor curate nu mint niciodată. Așadar, azi am scris pentru această persoană specială din jurul meu...chiar dacă d.p.d.v. politic între noi se naște al3-lea război mondial...eu nu am nicio treabă cu asta, el este pasionat cu adevărat.

P.S. Mulțumesc Pri!

Un comentariu:

  1. Iti multumesc mult pentru aprecieri si cred ca deja stii ca toate astea sunt valabile si reciproc.
    Esti o tipa speciala si sunt sigur ca vei ramane cel utin la fel!
    A si era sa uit, voi ramane un fidel cititor al blogului tau :)
    Te pup, Caty!

    RăspundețiȘtergere