marți, 12 ianuarie 2010

Caloriferul - mijloace de prezentare


1. Definirea conceptelor:

- viziunea DEX: CALORIFÉR, -Ă, caloriferi, -e, adj., s.n. 1. Adj. Care transportă căldură. 2. S.n. Instalație de încălzire producătoare de căldură (cu aburi, apă caldă sau aer cald); p. restr. radiator al unei astfel de instalații. – Din fr. calorifère. Precizare: a se lua în calcul cea de-a doua explicație fiindcă ea interesează.

- viziunea mea (cu ”m” mic fiindcă nu prescurtez nimic): CALORIFÉR, -Ă, caloriferi, -e, 1.substantiv comun dar straniu, desemnând un obiect ce poate coexista ca ceas deșteptător (numai la ora 5:20); 2.obiect zburător, cu personalitate puternică, ce sare din perete și trezește bietele ființe nevinovate, dându-le de lucru dis-de-dimineață, să nu se plictisească dormind; 3. obiect care provoacă, prin cădere, sunete înspăimântătoare, asemănătoare celor produse de o bombă. Precizare: a se lua în considerație totalitatea definițiilor.


Este importantă povestea, mai bine spus pățania care a dus la descoperirea acestei definiții.

Era noapte, mai exact 3 noapte și primesc un mesaj. Răspund, iar primesc sms, iar răspund și până la urmă îmi piere și ultima fărâmă de somn...m-apuc să număr cai verzi pe pereți vreo oră. Într-un final adorm și deodată, din liniștea nopții, undeva extrem de aproape se aude: TROSC_BUM_BAM_BONG_PONG_TÂÂÂÂÂREZZZZZZZZZZIIIIIIIIREA. Eu și prietena mea de bancă ne ridicăm automat, ca niște păpuși mecanice și ne întrebăm ce s-a întâmplat...la nici o secundă auzim o apă care curge, și curge, și curge. Nu vă imaginți că s-a întâmplat ceva și am zburat ca Doroty purtate de un uragan pe o insulă paradisiacă...nici gând, era doar caloriferul ce zburase într-un exces de rebeliune direct de pe peretele lui, fix în mijlocul camerei.

De-aici încolo odiseea caloriferului a avut același final logic...ănchis alimentarea cu apă, scos tot din priză, mopul și cârpa și dă-i și șterge până-ți curg și ție apele!
P.S.: în imagine se află caloriferul ninja

4 comentarii:

  1. :))) doamneee,nu esti sanatoasa:)).vai de capul meu prin ce am trecut:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne fereste!:|
    Vai de mine si de mine,cred ca facem un atac de cord,eu care ma sperii si de o frunza mai "galagioasa":)):|
    Esti "supergirl",asta e clar:>
    Corectez:sunteti:))

    RăspundețiȘtergere