duminică, 17 ianuarie 2010

E mai interesant ce spun alții.

Am perioade și în funcție de ele, pasiuni. Citesc.Desenez/pictez.Joc.De văzut teatru nu am perioade, în rest de toate mă rup și mă lipesc.
Acum ceva vreme m-am apucat de notat citate:
”Moartea pune punct și iubirilor și luptelor. Fiecare rămâne atunci cu cât a iubit și cu cât a luptat. Mai are timp, poate, să regrete că nu a iubit sau nu a luptat destul...” O. Paler-”Viața pe un peron”
”De ce ar trebui să ne temem de moarte? Căci atâta vreme cât suntem, moartea nu e; și îndată ce există moartea noi nu mai suntem” Epicur
”Cel ce trage lozul vieții trebuie să-l tragă și pe-al morții. Căci lozul vieții este moartea.” J. Gaarder- ”Lumea Sofiei”
”Suntem din țesătura din care visele-s făcute și astă mică viață un somn o înconjoară” Shakespeare

2 comentarii:

  1. Sti??/ Am si eu temeri cu privire la moarte. Nu stiu de ce, vorba ta, poate e ceva in aer...
    Si in acelasi timp cred, ca trecand peste toate citatele si discutiile despre vitejia nostra in fata morti, cu totii ne temem de ea :(((( si ne gandim cu groaza la momentul ala.
    Chiar si calugarii, oamenii spirituali, au temerirle lor; sunt convinsa de asta. Nu stiu de ce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...poate că e teama de necunoscut...ideea e ca după ce era să facem accident, eu și Bibi ne-am întrebat dacă ne e frică de moarte și atunci am spus cu gura până la urechi, DA

    RăspundețiȘtergere