vineri, 29 ianuarie 2010

Exact la fix


Am primit distincția aceasta de la Nasturash și am fost uimită. M-am bucurat din mai multe motive:
- a venit exact în clipa în care mă gândeam că blogul meu ar trebui desființat;
- e de la o persoană care nu mă cunoaște decât de aici, din blog;
- a fost o surpriză.

Vreau să o acord următorilor:
- lui Mary, nu pentru că e prietena mea de bancă, nu pentru că mi l-a promis pe Cristi=)), nu pentru că-mi suportă toanele și mă scoate din pasele proaste, nu pentru că doarme cu mine și-mi place, nu pentru că are încredere în mine, CI PENTRU CĂ are un mod aparte de a scrie, un mod atât de al ei și atât de original;
-Adrianei, copilul meu minunat, deoarece scrie minunat, pur, curat și sincer, are geniu și talent;
- Simonei, fiindcă a crescut, frumos chiar;
- Actorului și sălbaticii (aici intenționat nu am acordat sălbaticii fiindcă blogul este al actorului), pentru că mi se pare fantastică ideea pe care o propune, și-o propune mai corect spus.

3 comentarii:

  1. Ma bucur sa aflu ca te-a bucurat premiul, sa stii ca eu am facut-o cu toata inima. Mie mi-a placut foarte mult cum scrii, m-am regasit de multe ori, poate ca n-am comentat de fiecare data, dar am citit si mi-a facut placere. Multa bafta in continuare, nici prin gand sa nu-ti treaca sa desfiintezi blogul si sa scrii in continuare cu aceeasi determinare si in acelasi timp sensibilitate cu care ai scris si pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Promit Nasturash, promit!
    Mă bucur de faptul că te regăsești pe aici, de fapt acesta este scopul blogului meu, să împărtășesc de la mine pentru a fi de folos și altora.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,ubita!:*
    tu chiar ca meriti,sincer;;)
    cum sa te gandesti macar sa-l desfiintezi?:-L
    cand citesc ce scrii tu chiar imi scot mintea de la naftalina,si asta e un lucru extraordinar:))
    >D:<

    RăspundețiȘtergere