miercuri, 13 ianuarie 2010

Judecata...și apoi?

FURTUNA.
Cunoscuții știu povestea cu olimpiada de română, poveste ciclică, ce apare din an în an, cu alți condamnați și aceiași călăi. Anul acesta a fost rândul meu să fiu ”În rolul victimei”, doar că eu sunt o cretină visătoare cu idei de justițiar. Se întâmplă să se susțină proba, se întâmplă să pic pe subiect, se întâmplă să-mi placă mult subiectul și se întâmplă să deranjez. Se întâmplă la fel de firesc să am senzația că am fost depunctată și tupeul să fac o contestație...și în loc să mă depuncteze/lase așa, oamenii se sperie și încep să amenințe. Finalitatea o să o aflu vineri fiindcă am fost chemată la judecată, să mă reprezint în fața a cinci avocați indignați.
Eu sunt amuzată teribil, nu mă gândeam vreodată ca un om mare să reacționeze atât de straniu, defensiv și nejustificat...ei bine, în ceea ce privește oamenii, din nou m-am înșelat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu