luni, 11 ianuarie 2010

De fapt...

De fapt azi am "solicitat recorectarea" lucrarii mele de la olimpiada doar asa...ca aveam chef sa ma plimb pana la Ienachita, sa-mi vad un copil drag si pe profa de istorie de anul trecut...asa sunt eu de fapt, imi place uneori sa ii fac pe ceilalti sa vada ca realul nu coincide realitatii lor stupide si ca viata nu e doar un joc de mima...un joc de mima cu oamenii care nu cunosc concepte autentice...
De fapt ziua de azi mi-a adus bucurie personala...nu profesionala...desi m-am folosit de asta ca sa ma bucur de viata!
De fapt sunt oameni care nu pot intelege ca viata e pentru ei nu pentru altii...
De fapt mi-e mila de ei!

Un comentariu:

  1. imi place cum imi spui,e un amestec de rusine copilaroasa si bucurie in urechile mele cand te aud:">8->
    daruind prea mult celorlati din tine,ajungi la concluzia ca tie iti raman doar resturile:|
    ubita>:D<

    RăspundețiȘtergere